دلــــ♥ــم
کلبه ی تنهایی|عاشقانه
ﻣﻦ ﺻﺒﻮﺭﻡ ﺍﻣﺎ … ﺁﻩ ، ﺍﻳﻦ ﺑﻐﺾ ﮔﺮﺍﻥ ﺻﺒﺮ ﭼﻪ می ﺩﺍﻧﺪ ﭼﻴﺴﺖ؟؟
دلــــ♥ــم
دستـــــم...
 
از دلـــــــــت خـــالیــست!!!
 
امـــــا....
 
دلــــــم
 
از دستــــت.....خیـــلی پـــــــر!!
 
 58480432278258522945.jpg


نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت9:29---18 مهر 1393
دلم تنگ شده

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان.

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم.

حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان !

برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش.

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم.

و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ʐ:
[̶̲̅͠|̶͇̿ ̶͇̿ ̶͇̿)̲̅][̶̲̅͠E̲̅][̶̲̅͠ ̿ ̿|̿ ̿ ̲̅][̶̲̅͠O̲̅] |